Oskars Kaulēns
pirms 3 mēnešiem
Daudz kam varbūt arī varu piekrist. Taču kā praktizējošs skolotājs gribu atspēkot apgalvojumu par pārslogotiem skolotājiem, kuri strādā ar garlaikotiem skolēniem. Iesaku apsvērt domu par garlaicību kā esošās sistēmas sekām un rezultātu, nevis topošās sistēmas neveiksmes potenciālo cēloni. Un, jā, ja arī es visas savas stundas vadītu lekcijas formātā un stundās tik vien kā runātu no kanceles, arī es būtu pārguris. Domāju, ir vērts runāt par esošās sistēmas problēmu cēloņiem, nevis esošās sistēmas sekas automātiski piemērot kā neizdošanās iemeslu iecerētajai nākotnei.
 ATGRIEZTIES UZ RAKSTU

PĒC TĒMAS SAISTĪTI RAKSTI

Satori

PIESAKIES SATORI JAUNUMIEM!



Satori

Pievienojies Satori un izmanto reģistrēta lasītāja priekšrocības - vērtē, komentē un veido rakstu arhīvu!

Satori
Satori
Pieraksties!

Sveiks, Satori lasītāj!

Neuzbāzīgu reklāmu izvietošana palīdz Satori iegūt papildu līdzekļus satura radīšanai un dažādo mūsu finanšu avotus, sniedzot lielāku neatkarību, tādēļ priecāsimies, ja šeit atspējosi savu reklāmas bloķēšanas programmu.

Paldies!