Marta avens
pirms 2 gadiem
c: " ... (par to, ka BG "visu mūžu raksta vienu un to pašu dziesmu" pārsteidzošā kārtā reizēm spēj vienoties gan viņa fani, gan noliedzēji), un tātad tam visam laikam jau būtu jābūt par kaut ko vienu: vien nav zināms, par ko īsti."

Ar dažiem izņēmumiem BG tiešām raksta vienu un to pašu par vienu un to pašu.
Ka "nav zināms, par ko īsti" negribētos piekrist.
Manuprāt, viņš raksta par cilvēka Ceļu, kas agri vai vēlu noved pie Vienotā (kā Ziedonim bija: "Es skatīju un nonācu līdz vienam").
Būtībā jau tas ar vārdiem nav izsakāms un te nu BG parādās kā virtuozs simbolu rotaļu meistars. Piemēram, vienā dziesmā attiecīgais apziņas stāvoklis parādās kā migla virs Jandzi (kuras svētlaimē izzūd visas identitātes - gan katoļa, gan šamaņa). Citā dziesmā šis stāvoklis ir lietus māja, vēl citā - sāļais ūdens. Un, protams, simbolu rotaļas, kā līdz šādam stāvoklim nonākt - miglas virs Jandzi gadījumā tika sadedzināts Penthouse un putekļos sabradāts pulkstenis.

gruuu
pirms 2 gadiem
Vidzemes kamerorķestris tas gan nebija. Bet laikam jau tādi sīkumi citu svarīgāku sīkumu starpā Paulu aizkulisēs neinteresēja.
 ATGRIEZTIES UZ RAKSTU

PĒC TĒMAS SAISTĪTI RAKSTI

Satori

PIESAKIES SATORI JAUNUMIEM!



Satori

Pievienojies Satori un izmanto reģistrēta lasītāja priekšrocības - vērtē, komentē un veido rakstu arhīvu!

Satori
Satori
Pieraksties!

Sveiks, Satori lasītāj!

Neuzbāzīgu reklāmu izvietošana palīdz Satori iegūt papildu līdzekļus satura radīšanai un dažādo mūsu finanšu avotus, sniedzot lielāku neatkarību, tādēļ priecāsimies, ja šeit atspējosi savu reklāmas bloķēšanas programmu.

Paldies!