Aktualitātes
21.10.2019

"Satori" upurēšanas rituālā savāc 22 263 eiro

Komentē
0
Saglabā

Beigusies "Satori" upurēšanas kampaņa, kurā 16 dienu garumā aicinājām ne tikai atbalstīt žurnāla darbību 2020. gadā, bet arī runāt par ziedošanas nepieciešamību ikdienā. Šis ir jau piektais gads, kopš rīkojam kampaņu, taču pirmais, kurā izdevies ne tikai sasniegt izvirzīto mērķi, bet to pat pārsniegt, kopā savācot 22 263 eiro.

Šajā kampaņā "Satori" mērķis bija ne tikai iegūt līdzekļus žurnāla darbībai, bet arī stiprināt priekšstatu par ziedošanu kā normālu pilsoniskās atbildības praksi, ar ko aktīvi iesaistīties labāk izglītotas un empātiskākas sabiedrības veidošanā, tāpēc kampaņas laikā, runājot par ziedošanu, lietojām vārdu "upurēšana", nevis "ziedošana", kam nereti piemīt lūdzoša, glābjoša noskaņa.

"Mēs esam pieraduši domāt par ziedošanu kā palīdzību nelaimē nonākušajiem un tiem, kam dzīvē nav paveicies. Taču tas, ka esam gatavi atteikties no savām ērtībām par labu demokrātiskām vērtībām, liecina, ka mēs kā sabiedrība esam sasnieguši zināmu briedumu un spējam atsaukties ne tikai uz individuālām ciešanām, bet proaktīvi rīkoties kopīga labuma vārdā," atzīst Antonija Skopa, biedrības "Ascendum" direktore un "Satori.lv" izdevēja. "Mēs esam ļoti priecīgi, ka mums ir izdevies savākt plānoto summu, taču daudz lielāku gandarījumu sniedz garais ziedotāju saraksts – vairāk nekā 700 cilvēku ir uzskatījuši, ka ziedojot viņi var piedalīties labākas sabiedrības veidošanā."

Kampaņas ietvaros tika radīti septiņi video, kuros sabiedrībā pazīstami cilvēki – aktīviste un Žaņa Lipkes muzeja vadītāja Lolita Tomsone, reperis ansis, uzņēmējs Mārtiņš Mielavs, Latvijas Kultūras akadēmijas rektore Rūta Muktupāvela, žurnāliste Inga Spriņģe un arhitekts Pēteris Bajārs – stāstīja par to, ko viņiem nozīmē upurēšana un kāpēc ir vērts atbalstīt sev svarīgus procesus, savukārt 8. oktobrī "Birojnīcā" notika diskusija par ziedošanas kultūru Latvijā (to iespējams lasīt šeit), kā arī ar priekšlasījumiem uzstājās Lolita Tomsone, dīdžejs un viens no labdarības kampaņas "Dod Pieci!" radītājiem Toms Grēviņš, kā arī publicists, bērnu un pusaudžu psihologs Nils Sakss Konstantinovs.

Kā minēts iepriekš, šogad "Satori" upurēšanas rituālā piedalījušies vairāk nekā 700 cilvēku un uzņēmumu – gan jauni ziedotāji, gan regulārie "Satori" atbalstītāji. Pirmajā ziedošanas kampaņā 2015. gadā piedalījās mazliet vairāk par 100 cilvēkiem. Atgādinām, ka ziedot "Satori" var visu gadu, un to droši un ērti iespējams izdarīt šeit.

"Satori" ziedošanas kampaņa tapusi ar Sabiedrības integrācijas fonda finansiālu atbalstu no Kultūras ministrijas piešķirtajiem Latvijas valsts budžeta līdzekļiem. Par kampaņas un raksta saturu atbild biedrība "Ascendum".

 

Patika šī publikācija? Atbalsti interneta žurnālu “Satori” un ziedo tā darbībai!

SAISTĪTI RAKSTI

Satori

PIESAKIES SATORI JAUNUMIEM!



Satori

Pievienojies Satori un izmanto reģistrēta lasītāja priekšrocības - vērtē, komentē un veido rakstu arhīvu!

Satori
Satori
Pieraksties!
Komentē
0

Sveiks, Satori lasītāj!

Neuzbāzīgu reklāmu izvietošana palīdz Satori iegūt papildu līdzekļus satura radīšanai un dažādo mūsu finanšu avotus, sniedzot lielāku neatkarību, tādēļ priecāsimies, ja šeit atspējosi savu reklāmas bloķēšanas programmu.

Paldies!