Proza
10.05.2016

Mizogīnista piezīmes

Komentē
5

Nost ar Stambulas konvenciju jeb kāpēc vecenes vajag mācīt

Mums jau ir demokrātiska valsts, un vajag, lai būtu viedokļu daudzveidība. Jo saka, ka prese brīva, bet paši izteikties neļauj, ja ir cits viedoklis. Tādēļ, ka mums visu informāciju kontrolē vecenes, feministes un geji kopā ar saviem aizstāvjiem. Bet man, cilvēkam no tautas, muti aizvērt nevar.

Esmu lepns dzīvot valstī, kur vēl ir palikuši īsti veči. Īsti veči, kas neļauj bābām izlaisties. Bābām ir jāzina sava vieta un jātur mute ciet. Tā jau viņas pārāk daudz kačā savas tiesības. Drīzumā mēs visi par bābām kļūsim, tāds ir viņu plāns – salauzt večus. Tagad jau var just tās pārmaiņas. Lūk, mans čoms no rīta līdz vakaram rukāja, naudu mājās nesa, bet sieva viņam galīgi izlaidusies – mājās sēž, neko nedara. Viņš vakarā nāk mājās, protams, ka ēst grib, a tā viņam vakariņas nedod. Uzsildi pats! Un tad vēl zāģē, ka kažoku nepērk. Nu, viņš cietās, cietās, bet, kad nervi jau pavisam netur, – pa muti viņai. A tā mentus sauc. Protams, ka ģimenes lieta, jo ar tām vecenēm citādāk nevar runāt. Policijai vajag noziedzniekus ķert, nevis līst cilvēku privātajā dzīvē. A te atbrauca vecis ar veceni. Veči jau saprastu, ka viss ir  kartībā, nekas īpašs nav noticis. Bet nē – uzrakstīja kādu papīrīti [1] un izlika viņu ārā no viņa paša mājas. Uz nedēļu! Viņš tātad visu laiku rukā, pelna tai mājai, a te pēkšņi tās maitas dēļ pats savā mājā nevar dzīvot. Nu, viņš nākamajā dienā klāt, grib ar savu bābu salīgt, bet tie menti arī atkal klāt. Baigais noziegums tas esot, ja cilvēks pats savā mājā grib dzīvot. Kriminālprocesu var uzsākt [2], nekādas demokrātijas! Dzirdēju, ka tie menti galīgi jau ir izlaidušies, arī lielos cilvēkus aiztiek. Pat Valdim traucē dzīvot [3]. Valdim, kas ir tāds saimnieks, kādu jau maz te ir palicis [4]. Lūk, eiropeiskās vērtības darbībā! Un pareizi viņš teica – menti ir izlaidušies tāpēc, ka tur tikai vien bābas arī strādā, 80 procenti sieviešu policijā un tiesā, un visur [5]. Saprotams, ka viņas visas savā starpā cita citu atbalsta. Kur tagad īstajam vecim vairs doties? Laikam tikai Saeimā vēl var normāli strādāt, tur tos sievišķus pa gabalu tur prom. [6]

Uz baznīcu dažreiz aizeju. Rakstos teikts, ka sievietei baznīcā jāklusē [7]. Ko viņa vispār var pateikt? Baznīcā klusē, bet parējās vietās mute vaļā un māca dzīvot. Tagad arī baznīcā lien, grib būt par mācītājām [8], vispār trakas. Sievai no vīra vajag bīties [9], tā dievs visu ir iekārtojis. Vīrs ir ģimenes galva, sievai un bērniem jāklausa. Kā citādāk? Es jau pats redzu, ka patiesi ir vārdi: kas žēlo žagaru, nemīl savu bērnu [10]. Jo tad aug visādi bandīti un nejēgas. Uzreiz var redzēt, kam pa pakaļu deva bērnībā, bet kam ne. Tie sīkie jau arī vecākus neciena, tikai par kaut kādām savām tiesībām runā, bet par pienākumiem aizmirst. Pa dibenu nedrīkst, kliegt uz tiem nedrīkst. Man jau te protokolu sarakstīja par emocionālo vardarbību [11]. Nevarēja saprast, ka nevajag visu laiku raudāt un tad pie māmiņas skriet, it kā nebūtu vecis. Un sievai nevajadzēja līst ar saviem padomiem. Nedrīkstot bērnu par idiotu saukt, bet ko darīt, ja viņš ir idiots? Kāda māte – tāds bērns.

Man pirmā sieva pārāk daudz par sevi domāja, izglītība viņai, naudas vairāk pelna, sievasmāte izrādījās maita, iestāstīja – ja sit, lai iet prom. Cik es tur viņai iesitu, tā, pāris reižu. Vecenēm tas vispār patīk, viņas visas ir mazohistes, ne velti ir teiciens – ja sit, tātad mīl. Viņas jau no tiem sitieniem uzbudinās, kaut kādi zinātnieki to pierādīja.

Tagad par savu ģimeni pateikšu vienkārši – man mājās vienmēr ir kārtība un miers. Man pat nevajag roku pacelt. Es, protams, sevi nežēloju, nesu to mamutu mājās, tā teikt. Mājinieki zina, ka tad, kad esmu mājās, klusumam jābūt un vakariņām uz galda. Ja kaut kas nav pa prātam, atliek man tikai paskatīties, un viss tiek izdarīts. Roka man ir stingra, tāpēc labāk nejaukties. Un es zinu, ka tā ir pareizi. Gadsimtiem ilgi īsti veči savas sievas audzināja. Tā mans tēvs ir dzīvojis un vecaistēvs. Un dzimta mums vienmēr ir bijusi stipra, tāpēc ka tradīcijas mums ir stipras. Un nekāda Gejropa [12] šīs tradīcijas neizjauks.

***

Vīri ir vīri, bet vecenes ir vecenes. Jau viduslaikos saprata, ka sieva no vīra ribas ir veidota, tādēļ tikpat daudz smadzeņu galvā kā manās ribās. Viņām jau smadzenes no dabas nav galvenais, sievietei jābūt skaistai, seksīgai, vajag labā formā sevi uzturēt, jo, ja vecene sevi nekopj, tad nevienam nebūs vajadzīga.

Dabā tā ir iekārtots – viņas ir monogāmas, bet mēs, veči, poligāmi [13]. Tātad no dabas jau sanāk, ka vecis pa kreisi aiziet nevar, tādas jau ir veču vajadzības. Bet, ja vecene ir monogāma, viņai jau tikai savu veci vajag mīlēt. Kā arī internetā rakstīts, ka vīrietis ir kā kaķis, vajag priecāties, ka vispār mājās pārnācis. Pie tā, ka veči sānsolī iet, pašas vecenes ir vainīgas. Par vīru vajag rūpēties, to cienīt. Vīriešu ir mazāk nekā sievišķu, tām jau vajag konkurēt par mums. A, ja pie cita vīra aiziet, tad mauka vien ir.

Lūk, par tām maukām. Tās feministes jau vispār prātā jūk, grib uztaisīt kā Zviedrijā – ja kāds pie maukām iet, tad to pašu veci arī sodīs [14]. Tas jau vispār ir absurds! Visi taču zina, ka par maukām kļūst tās, kurām pašām visu laiku gribas, tās arī bez naudas gatavas dot, ar seksu apsēstas. Bet par tām izvarošanām nu pārāk daudz muld. Vecenes svārkus īsus uzvelk, visas tādas seksīgas, saprotams, ka viņas pašas ir gribošas. Un tad pie kā tur vecis ir vainīgs? Vecenes jau pašas provocē. Kā var noturēties, ja viņa kā mauka izskatās. Un pareizi prokurore teica, ka ir gadījumi, kad vecenes pašas ir vainīgas, ja viņas paņem priekšā [15]. Pedofilus vajag šaut nost, tam jau visi piekrīt. Bet dažreiz ar tām meičām kļūdas sanāk. Man te vienu čomaku iesēdināja, viņš ar vienu čiku sapazinās, iedzēra ar viņu, pārgulēja. Vecene kā vecene, viss savās vietās, bet tai tikai 15 gadi bija. Varēja jau pateikt, cik viņai gadu. Atkal vecis vainīgs, gan ka pārgulēja, gan ka piedzirdīja. Viņas jau pašas uz mums kā mušas lido.

Bet abortus vajag aizliegt, Latvijā tā jau cilvēku maz. Kājas viņa izplest var, lai arī dzemdējot izpleš. Vismaz tie musulmaņi savām vecenēm nedod izlaisties, par to viņus cienu. Bet vispār nepatīk viņi man. Brauc uz šejieni, strādāt negrib, bet tikai uz pabalstiem dzīvot, sievietes izvarot un visus par musulmaņiem padarīt, un mūsu Latviju par kaut kādu Islamabadu pārvērst.

***

Tagad ar to Stambulas konvenciju [16] tās vecenes lien. Izdomājušas, lūk, ka viņām vairs pat ar pirkstu nevar pieskarties. Tagad, ja ar pirkstu pieskaries, jau ir vardarbība. Kāda vardarbība? Īsta vardarbība ir, kad tevi nogalina tur, kur karš, vai kad tā pa muti sadod, ka uz reanimāciju aizved, – tā, lūk, ir vardarbība. Bet nē, mazliet uzšauj, lai galva stulba labāk domātu, – vardarbība, pie draudzenēm nepalaidi, jo nav ko apkārt vazāties, – vardarbība, patiesību sejā teiksi, ka no tās zupas vemt gribas, – vardarbība, naudu visādam dumjībām neiedosi – vardarbība [17]. Pat vīram seksu var atteikt. Kas tad sanāks? Zāģēt tātad drīkst, novest mani drīkst, bet ko man darīt? Samierināties ar to visu, ja vārdus vairs nesaprot? Bet nē – vainīgi ir vīrieši, tāda tā demokrātija ir.

Mani draugi no asociācijas teica, ka tie vēl ir tikai ziediņi. Tās feministes vīriešus tik ļoti ienīst, ka jau bērnu vecumā puišus vēlas audzināt tā, lai līdz pilngadībai tie mainītu dzimumu un kļūtu par bābām. Viltīgs tas plāns. Pat jau izdomāja visas tualetes par viendzimuma tualetēm pārtaisīt, un tiem puišiem, kas spiedienu neizturēs un par bābām kļūs, tātad publiskās tualetes būs pieejamas, bet īstiem večiem ne. [18] Par gendera ideoloģiju to saucot. Es teiktu, tas ir sitiens zem jostasvietas. Ko man – uz krūmiem tagad skriet?

Dzirdēju, ka Latvija vēl ir vienīgā valsts, kas turas pretī tam feministu diktātam un Stambulas  konvencijai nepievienojas [19]. Tā jau vispār mūsu valsti sagraus. It kā mums citu problēmu valstī nav, ekonomikā tur, pensijas visādas, bēgļi tūkstošiem brauc iekšā. Augusta kungs tā arī teica, ka vardarbība ir sīkums [20], un es viņam piekrītu.

Lūk, vēl cilvēks, ko cienu, – Viesturs. Viņš tās lietas saprot. Es jau viņu pats ne ļoti saprotu, pārāk viņš gudrs. Tās Dzemdes kļūst trakas, kad nedzemdē, viņas vajag savaldīt. Tā viņš saka [21]. Un, protams, ka nekas labāks par vardarbību izdomāts nav! Viņš tās lietas īstajos vārdos sauc [22]. Respekts viņam par atklātību. Kā domā, tā arī runā, neizliekas kā pārējie, kas zem sieviešu brunčiem slēpjas.

Bet arī starp sievietēm vēl ir dažas saprātīgas. Kuras tās īstās lietas un vērtības saprot. Viņas saprot, ka pārāk daudzas ir izlaidušās un iet pret dabisko kārtību. Piemēram, tā juriste, Baiba. Viņa kā sieviete, es gribu teikt – Sieviete ar lielo burtu, ļoti labi sajēdz, ko tās feministes prāto. Viņa visu kā jurists izanalizēja un deva slēdzienu, ka nekāda cilvēktiesību pārkāpuma šeit nav [23], nav cilvēka – nav cilvēktiesību pārkāpuma. Tas kā ukraiņu valodā – ir cilvēks (vīrietis), un ir sieva [24]. Vienīgais, viņa nevar vienai lietai sakoncentrēties. Pat es sapratu, ka tā konvencija runā par vecenēm, bet Baiba grib, lai konvencijā iekšā būtu vēl par alkoholu un par narkomāniju, un daudz ko citu [25]. Tā tad jau nebūs konvencija, bet kaut kāda bībele.

Pilnīgi piekrītu, ka vardarbība pret vecenēm ir izdomāta problēma. It kā esot kaut kāds tur Eiropas Savienības pētījums, kas parādot, ka Latvijā katra trešā sieviete ir cietusi no vardarbības [26]. Muļķības! Kur tad tās sievietes ir? Varbūt kaut kur citur cietušas, Eiropa ir liela. Tur jau par vardarbību visu sauc. Piemēram, vecenei nepatīk, kā tu uz viņu paskatījies, vai vecis komplimentu izsaka, ka vecenei krūtis ir okei, bet viņu par to policija savāc. Policija savāc par komplimentiem! Tāpēc jau tur tikai vienas lesbietes vien ir. Es pat lasīju, ka Norvēģijā viens vecis vecenei vietu metro piedāvājis, bet tā viņu iesūdzēja tiesā. Krievijas zinātnieki uzreiz atkoda, ka jebkādi skaitļi par vardarbību pret sievietēm ir izdomāti. Pašas vecenes tos skaita. Un arī pētījumus vilto, izmanto nepareizu metodoloģiju. Piemēram, vai manu sievu kāds saskaitīja? Nē. Kur tad tie skaitītāji ir?

Mums ir Krimināllikums. Ja kāds kādu sit, tad, lūdzu, – ejiet uz policiju, uz tiesu. Redzēju es tos datus – mazāk nekā 100 partneru piekautas sievietes gadā slimnīcā nokļuva [27]. Kur nu katra trešā. A veči cik cietuši! Vienu pat sieva nogalināja! Un par to neviens nerunā. Pret vīriešiem ir tā vardarbība. Es savam kaimiņam to skaidroju, bet viņš ir sievai zem tupeles, negribēja piekrist. Pretim runāja, nu, es viņam degunu nejauši arī salauzu. Jo patiesībā jau veči visvairāk no tās vardarbības arī cieš. Mēs armijā, mēs smagākos darbus darām, mēs savas sievietes aizstāvam. A te sanāk kas – vīrieši pie visa vainīgi. Tas pat tajā Stambulas konvencijā tā arī melns uz balta rakstīts – vīrieši dominē pār sievietēm un diskriminē sievietes [28]. Es te tātad rukāju, par bērniem un sievu gādāju, bet esmu vainīgs, ka esmu vīrietis!

Un pareizi ministrs ir teicis – tā konvencija ir ceļš uz nekurieni! [29] Un pareizi lika pētniekiem vērtēt, jo tā konvencija ir pretrunā ne tikai ar mūsu tautas senajām tradīcijām, bet arī ar Satversmi. Kā tur Satversmē teikts – ir vīri, un ir vecenes, un viņi tās īstas ģimenes veido, nevis kaut kādi tur divi veči. Tā lūk! Jo neoliberālie tolerastiskie totalitāristi genderisti grib, lai vairāk nebūtu vīriešu un sieviešu, bet paliktu tikai dzimtes [30].

***

Mani te apsaukāja par mizogīnistu [31]. Man vienalga! Mizogīnisti, apvienojamies, lai apstādinātu feministu uzbrukumu!

 

[1] Likuma "Par policiju" 12. panta 10.1 punkts: "Ja pastāv tūlītēji draudi, ka persona, kas atrodas mājoklī vai tā tuvumā, var nodarīt kaitējumu šajā mājoklī pastāvīgi dzīvojošas personas (turpmāk – aizsargājamā persona) dzīvībai, brīvībai vai veselībai, uz rakstveida pieteikuma pamata pieņemt lēmumu, kas uzliek par pienākumu pilngadīgai personai, kura rada draudus, atstāt mājokli, kur pastāvīgi dzīvo aizsargājamā persona, neatgriezties un neuzturēties šajā mājoklī un tā tuvumā (turpmāk – policijas lēmums par nošķiršanu) tuvāk par lēmumā noteikto attālumu uz laiku līdz astoņām dienām no lēmuma pieņemšanas brīža. Policijas lēmumā par nošķiršanu var noteikt arī aizliegumu personai, kas rada draudus, kontaktēties ar aizsargājamo personu."

[2] Krimināllikuma 168.1 pants "Nolēmuma par aizsardzību pret vardarbību nepildīšana".

[3] Sk., piemēram, "Kalnozols pārkāpj tiesas aizliegumu tuvoties bērniem un bijušajai sievai, ierosināts kriminālprocess".

[4] V. Kalnozols: "Mans motīvs ir stiprināt ZZS rindas, aktīvāk īstenot saukli "Būsim saimnieki savā zemē". Mana darbība Saeimā būs vienmēr no saimnieka pozīcijām." "Delfi": "Krimināllietu pret Kalnozolu par viegla miesas bojājuma tīšu nodarīšanu turpinās skatīt martā".

[5] V. Kalnozola uzruna Latvijas Republikas Saeimā 03.03.2016.

[6] 12. Saeimā no 100 deputātiem ir 84 vīrieši un 16 sievietes.

[7] "Sievas lai draudzes sapulcēs cieš klusu, kā tas parasts visās ticīgo draudzēs; jo tām nav atļauts runāt, bet jābūt paklausīgām, kā arī bauslība nosaka. Bet, ja tās grib ko zināt, lai prasa mājās saviem vīriem; jo sievai ir par kaunu runāt draudzes sapulcē." Pāvila 1. vēstule korintiešiem 14:34-35.

[8] "2016. gada jūnijā ir paredzēta nākamā Latvijas Evaņģēliski luteriskās baznīcas (LELB) sinode. Viens no apspriežamajiem jautājumiem būs paredzētās izmaiņas LELB Satversmes 133. pantā, kas nosaka, ka par mācītāju varēs ordinēt tikai vīriešus. Šīs izmaiņas esot nepieciešamas trīs iemeslu dēļ: 1) lai parādītu Rietumu luterāņiem, ka noraidošā attieksme pret sieviešu ordināciju nav tikai arhibīskapa Jāņa Vanaga personīgs viedoklis, bet ka tā esot visas Latvijas Evaņģēliski luteriskās baznīcas nostāja; 2) lai skaidri apliecinātu savu nostāju pret Rietumu liberālo ideoloģiju, kas graujot ģimenes vērtības, veicinot homoseksuālismu un sajaucot dzimumu lomas; 3) lai bez ierunām sekotu Bībelē izteiktajiem norādījumiem par sievietes lomu dievkalpojumā." Citēts no: "Svētdienas Rīts".

[9] "Bet sieva lai jūt bijību pret savu vīru." Pāvila vēstule efeziešiem 5:33.

[10] "Kas savu rīksti taupa, tas ienīst savu dēlu, bet, kas savu dēlu mīl, tas to jau agri pārmāca." Zālamana pamācības 13:24;  "Muļķīgas blēņas mīt bērna sirdī, bet audzinātāja rīkste aizdzīs tās tālu prom no viņa." Zālamana pamācības 22:15; "Ļaunumam jāpretojas ar bargu sodu un spēcīgiem sitieniem, no kuriem uz ādas paliek asiņainas sloksnes, – tā tie iztīrīs no ļaunuma sārņiem visu iekšējo cilvēku." Zālamana pamācības 20:30.

[11] Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 1722. pants "Fiziska un emocionāla vardarbība pret bērnu". Emocionāla vardarbība pret bērnu, sk. šeit.

[12] "Gejropa" – iespējams, no krievu valodas pārņemts jēdziens, kas sarkastiski un nievājoši apzīmē Eiropu kā geju zemi. Pēc būtības dotā termina izmantošana parāda cilvēka nievājošo attieksmi pret ES un eiropeiskajām vērtībām.

[13] Sk., piemēram: "Zinātnieki sen jau ir nonākuši pie secinājuma, ka cilvēks savā būtībā ir poligāma radība, tomēr mūsu sabiedriskā apziņa – sakņojoties galvenokārt kristietības priekšrakstos – joprojām uzstājīgi cenšas skatīt ikvienu cilvēku kā obligāti monogāmu būtni." Citēts no: "Pilnīgi privāti: Valdis Kalnozols atklāti par savām sievietēm un poligāmiju". "Iztaujāts par savu netradicionālo ģimeni, viņš [I. Parādnieks] skaidroja, ka tas tiešām ir iespējams – vienlaikus mīlēt divas sievietes." Citēts no: "Sieva un mīļākā – vai vajag legalizēt arī šādas attiecības?".

[14] Kopš 1999. gada saskaņā ar Zviedrijas normatīvajiem aktiem tiek sodīti klienti par seksuālu pakalpojumu pirkšanu, nevis prostitūcijā nodarbinātās personas.

[15] "Saeimas Juridiskās komisijas sēdē [prokurore] Jurkjāne par izskatāmo likuma grozījumu iniciatīvu sacīja: "Ir tādas izvarošanas, kuras grūti pat nosaukt par izvarošanām, kur pati cietusī ir arī lielā daļā vainīga pie tā, kas ar viņu ir noticis."" Citēts no: "Prokuratūra neatsauc nievājošos izteikumus par izvarošanas upuriem".

[16] Eiropas Padomes Konvencija par vardarbības pret sievietēm un vardarbības ģimenē novēršanu un apkarošanu

[17] Vardarbības veidi: fiziska, seksuāla, emocionāla, ekonomiska un vardarbīga kontrole. Sk. arī Civilprocesa likuma 30.5 nodaļu "Pagaidu aizsardzība pret vardarbību". Sk. arī "Diskusija: Stambulas konvencija nebūs panaceja. Bažas un mīti dzīvi": "Dr.iur. Baiba Rudevska jautā – kas tad saskaņā ar šo konvenciju nav vardarbība? Respektīvi – iemeslu, lai apvainotu vīru vardarbībā, sieva saskaņā ar šo konvenciju var atrast vienmēr".

[18] Sk., piemēram, E. Kārkla, I. Bremze: ""Gender ideoloģija" ir kaitīga bērniem".

[19] Stambulas konvencijai ir pievienojušās visas ES valstis, izņemot Latviju.

[20] Sk., piemēram: "Brigmanis neuzskata, ka deputāta [Kalnozola] rīcība kaitē partijai": "Absolūti nē. Absolūti nē. Es domāju, ka tādi sīkumi mūsu elektorātam ir pilnīgi vienaldzīgi. Viņi skatās uz daudz lielākām lietām, vai mūsu valdība atbalstīs zemniekus, vai atbalstīs pensionārus, vai skolotāji iegūs algas."

[21] Sk., piemēram: "Ja pazūd teorētiska iespēja, ka sievietes par savu Dzemdes, Dievietes, Mātes/Meitas destruktīvo aspektu neiegrožošanu tiks sodītas, tad kas notiks ar pāri un ģimeni?" V. Rudzītis komentārā "Rekets".

[22] V. Rudzītis: "Vai ir izgudrots kas labāks par vardarbību?"

[23] Sk. B. Rudevskas prezentāciju "Stambulas konvencija starp tiesībām un ideoloģiju".

[24] Ukraiņu valodā vīrieti sauc "чоловik", sievieti – "жінка", bet ir arī vārds – "людина", kas apzīmē abus dzimumus (kaut kas līdzīgs angļu vārdam "human"). 

[25] "Vai tiešam vairs nebūs vīriešu un sieviešu, bet tikai dzimtes?"

[26] Sk. Eiropas Pamattiesību aģentūras veikto apsekojumu "Vardarbība pret sievietēm: ES apsekojums".

[27] Sk. Labklājības ministrijas ziņojumus par vardarbības ģimenē un vardarbības pret sievietēm izplatību un dinamiku.

[28] Konvencijas preambula: "atzīstot to, ka vardarbība pret sievietēm liecina par vēsturiski izveidojušos sieviešu un vīriešu varas nevienlīdzīgu sadalījumu, kura dēļ vīrieši dominē pār sievietēm un diskriminē sievietes un ir apgrūtināta sieviešu pilnīga attīstība".

[29] Dz. Rasnača 2016. gada 13. februāra ieraksts "Facebook" profilā: "Īstajam konvencijas nosaukumam vajadzētu būt citādam – "Ceļš uz nekurieni"."

[30] "Vai tiešām vairs nebūs vīriešu un sieviešu, bet tikai dzimtes?"

[31] No angļu val. misogyny – sieviešu un meiteņu nīšana.

 

Tēmas

Iļja Marija Boļšakovs

Iļja Marija Boļšakovs 2003. gadā pabeidzis LU Filozofijas maģistrantūru, vairākus gadus pasniedzis Baltijas Starptautiskajā akadēmijā, interesējas par dzimumu līdztiesību un vardarbības pret sievietēm...

autora profils...

Patika šī publikācija? Atbalsti interneta žurnālu “Satori” un ziedo tā darbībai!

SAISTĪTI RAKSTI

Satori

PIESAKIES SATORI JAUNUMIEM!



Satori

Pievienojies Satori - interesantākajam interneta žurnālam pasaulē.

Satori
Satori
Ielogojies
Komentē
5

Sveiks, Satori lasītāj!

Neuzbāzīgu reklāmu izvietošana palīdz Satori iegūt papildu līdzekļus satura radīšanai un dažādo mūsu finanšu avotus, sniedzot lielāku neatkarību, tādēļ priecāsimies, ja šeit atspējosi savu reklāmas bloķēšanas programmu.

Paldies!