nazis
pirms 6 gadiem
Izglītība. Tas ir vienkārši. Skolā cilvēks neuzkrāj dzīvei noderīgu informāciju, viņš mācās mācīties. Arī izglītības līmenis raksturo cilvēka spēju mācīties, un tikai. Jo augstāka izglītība, jo ātrāk spēj mācīties. Neviena skola nespēj un nespēs nodrošināt nepieciešamās zināšanas konkrētam darbam vai amatam. Tas būs ļoti ātri jāiemācās stājoties šajā darbā, tāpat kā līdz šim. Tik un tā no skolā mācītā 90% nekad dzīvē nebūs vajadzīgi, un tālāko dzīvi, darbu un karjeru balstīs uz 1-2% no skolā apgūtā. Pārējo iemācīsies jau darba gaitā. Tāpēc nevajag pārvērtēt izglītības nozīmi, bet nedrīkst arī nenovērtēt.
Ar valsts un cilvēka personīgajām interesēm ir sarežģītāk. Valsti veido cilvēki. Ideālajā variantā cilvēku un valsts interesēm būtu jābūt savietojamām. Gadījumos, kad tas tā nav, cilvēks izvēlas sev citu valsti, iespējams arī valstij ir jāizvēlas sev citi cilvēki. Galu galā ne jau teritorija nosaka valsts esamību, bet šai valstij piederīgo cilvēku intereses. Cilvēki ar kopīgām interesēm veido sev atbilstošu valsti. Nākotnē var veidoties valstis vispār bez teritorijas, tikai no cilvēkiem, vai ar ļoti izplūdušām un nenoteiktām teritorijas robežām. Pašlaik mēs esam liecinieki, kad pa Eiropas ceļiem, lielceļiem, dzelzceļiem un bezceļiem pārvietojas lielas ļaužu masas, meklējot savām interesēm atbilstošas valstis, jo dzimtenē esošo valstisko veidojumu intereses ir pretrunā viņu personīgajām interesēm.
 ATGRIEZTIES UZ RAKSTU

PĒC TĒMAS SAISTĪTI RAKSTI

Satori

PIESAKIES SATORI JAUNUMIEM!



Satori

Pievienojies Satori - interesantākajam interneta žurnālam pasaulē.

Satori
Satori
Ielogojies

Sveiks, Satori lasītāj!

Neuzbāzīgu reklāmu izvietošana palīdz Satori iegūt papildu līdzekļus satura radīšanai un dažādo mūsu finanšu avotus, sniedzot lielāku neatkarību, tādēļ priecāsimies, ja šeit atspējosi savu reklāmas bloķēšanas programmu.

Paldies!