Pauls Bankovskis: Kā pētīt fotogrāfiju ar Eduardu (6)

  • Sniedze Kāle  

    2012. gada 5. augustā, plkst. 0:40

    Kritiskas recenzijas ir daudz interesantākas gan rakstītājam, gan lasītājam.

  • Ola  

    2012. gada 5. augustā, plkst. 10:09

    Paulam Bankovskim nevajag neko rakstīt par fotogrāfiju un šo tēmu ir tīrās šausmas. Kas notiek? Nu jau sāc rakstīt tikai paštīksmes vadīts? Rakstīt rakstīšanas pēc? Garlaicība? "Neizaugsme"? Kā pats raksti - arvien netieku gudrs, kas tur notiek:)

  • Ola  

    2012. gada 5. augustā, plkst. 10:10

    Atvainojos - iepriekšējā komentārā pazuda daži vārdi: "Paulam Bankovskim nevajag neko rakstīt par fotogrāfiju un mākslu. Pēdējo mēnešu laikā uzrakstītais par šo tēmu ir tīrās šausmas. Kas notiek? Nu jau sāc rakstīt tikai paštīksmes vadīts? Rakstīt rakstīšanas pēc? Garlaicība? "Neizaugsme"? Kā pats raksti - arvien netieku gudrs, kas tur notiek:)"

  • RE  

    2012. gada 6. augustā, plkst. 12:06

    Kāpēc gan PB liegt reflektēt? Vai tad izstādes aplūkojot, nav tā, ka domas slinki peld un vijas kā caur ūdenszālēm -bez īsta mērķa un nodoma?
    Un no ciemata skvēra ar soliņu un dažiem nīkiem kokiem fonā arī vajag prast izreflektēt krūmus un mežus!

    P.S. Izstādē vēl nav būts, bet gan jau

  • Ola  

    2012. gada 6. augustā, plkst. 23:41

    Iespējams, tur tā burvība, ka katrs redz pa savam, redz to kā nav, redz to, kas nemaz nav domāts! Jā, gan jau. Gan jau tā ir tā dzīves burvība - skatāmies it kā uz vienu, bet katrs redzam ko tik dažādu!

  • pūks  

    2012. gada 10. augustā, plkst. 13:17

    izlasiet pēdējo rindkopu, ola

Piedalies diskusijā

Lai komentētu, lūdzu, autorizējieties!
Reģistrēties  |  Aizmirsu paroli
Ienāc ar
FB Twitter


Parakstīties uz Satori jaunumiem

Dienas citāts

  • Es mācos politiku un karu, lai mani dēli varētu mācīties matemātiku un filozofiju.

    Džons Adamss

Iesakām

  • 2015. gada 4. jūnijā, plkst. 6:06

    Māris Zanders: "Hate. Love" (4)

    Krievijas inteliģence savās attiecībās ar valsti un līdzpilsoņiem izvēlas palikt komfortablajā žanrā "mīlu – ienīstu". Jo tas garantē intelektuāli skurbinošas diskusijas, nervus tīkami kutinošo sajūtu, ka tu domā pretēji "pūlim".

  • 2016. gada 9. maijā, plkst. 6:29

    Zaiga Pūce: Pirmais solis vienmēr ir tas grūtākais

    Apsveicam biedrību "Ascendum" piecu gadu jubilejā un piedāvājam sarunu ar šīs nevalstiskās organizācijas vadītāju Zaigu Pūci.

  • 2014. gada 22. novembrī, plkst. 10:11

    Silvija Radzobe: Bovarī kungs un citi (2)

    Bovarī kundze, pēc vispielaidīgākās morāles kritērijiem vērtēta, tik tiešām ir netikumīga sieviete. Tomēr savā netikumībā, precīzāk, pilnīgajā vienaldzībā pret ētiku, viņa ir neikdienišķa.

  • 2012. gada 23. jūlijā, plkst. 8:07

    Irina Romanovska: Nepiederošām personām ieeja atļauta (10)

    Bibliotēkas dzīvē skaņas iegūst pavisam citu nozīmi, jo tā ir vieta, kur vairums ikdienas lielāko trokšņu – sarunas, mūzika, mobilo telefonu skaņas – ir aizliegti. Tas, kas paliek pāri, gan nav klusums.

  • 2014. gada 8. septembrī, plkst. 7:09

    Goro Takano: Aukla, šautene un gāze

    Gārnis vairs negrib redzēt drupas. Vairs nekādas polifiloproģenitīvas radības kā tās, kas veic pietupienus uz taciņas. Viņas grib pievilkt man grožus, jo citādi es varētu būt par traucēkli viņu grožu pievilkšanai visai atklātajai telpai.

  • 2015. gada 5. jūnijā, plkst. 6:06

    Daniils Harmss: Dienasgrāmatas

    Man neizmaksā naudu, aizbildinās ar gadījuma rakstura kavēšanos. Es jūtu, ka notiek kaut kas slepens, ļauns. Mums nav ko ēst. Mēs ciešam briesmīgu badu.

  • 2013. gada 6. novembrī, plkst. 1:35

    Agris Redovičs: Skumja dziesma par zaudētu kauju (2)

    Tā laika recenzijās rakstīja, ka filmā ir labi centieni, labi masu skati, bet nu tik neviendabīgi, tik neviendabīga filma, un īpaši neviendabīgi ir sapņi, Cilinska varoņa sapņi par nākotni. Bet var jautāt, kā tad viendabīgi varēja uzfilmēt sapņus par nākotni?

  • 2013. gada 26. februārī, plkst. 8:02

    Iveta Gēbele: Bez vardarbības nekādi (1)

    Ļoti bieži vecāki ir norūpējušies par vardarbību pasakās un, lasot priekšā bērniem, tās vietas, kurās ir aprakstītas vardarbīgās ainas, izlaiž vai vismaz mēģina mīkstināt, pārveidojot tekstu.



Kultūras Ministrija
vkkf