Kristīne Želve aicina iesaistīties projektā "Atstāstījums" (4)

  • Ina V.  

    2012. gada 11. jūlijā, plkst. 10:55

    Redzēs, kas sanāks. Ienīstu atstāstus, bet bez tiem neiztikt. Man liekas, ka atstāstījums (labas literatūras atstāstīšana) tik daudz oriģinālam nolaupa, ka bezmaz ikreiz pirms pārstāstīšanas jānolūdzas autoram, lai neņem ļaunā...

  • Halceon  

    2012. gada 11. jūlijā, plkst. 12:37

    Šaubos vai nolaupa. Atstāsts (ārpus skolas konteksta) nav domāts tam, lai īsā veidā dalītos ar darba saturu, bet gan lai izpaustu savu attieksmi, savu reakciju uz darbu.

  • Ina V.  

    2012. gada 11. jūlijā, plkst. 12:49

    "Sava reakcija" ir sava veida interpetācija, tas ir cits, ne atstāsts. Tur var no darba satura nebūt nekā, tikai no tevis.

  • Lizete  

    2012. gada 12. jūlijā, plkst. 14:43

    man gan liekas , ka atstāsts savā veidā spēj parādīt, kas darbā ir bijis spilgts..tik spilgts, ka var atcerēties pēc 400 lpp. izlasīšanas. Cita lieta, ka katram tas spilgtums ir saistīts ar personīgo un ir atkarīgs no paša dzīvē redzētā, izjustā, baudītā, saprastā, mīlētā utt.

Piedalies diskusijā

Lai komentētu, lūdzu, autorizējieties!
Reģistrēties  |  Aizmirsu paroli
Ienāc ar
FB Twitter


Parakstīties uz Satori jaunumiem

Dienas citāts

  • Mūsu dzīves galvenais uzdevums ir palīdzēt citiem. Un, ja nevaram palīdzēt, vismaz nesāpināt tos.

    Dalailama

Iesakām

  • 2015. gada 5. novembrī, plkst. 5:57

    Māris Zanders: Sapinušies ierastajā praksē (2)

    Politiķi Latvijā nereti sūdzas, ka prese un sabiedrība viegli izvēlas paviršus secinājumus par politisko lēmumu pieņemšanu. Tomēr veids, kādā šonedēļ notika satiksmes ministra demisija, liecina, ka paši politiķi šo izpratnes trūkumu veicina.

  • 2015. gada 19. martā, plkst. 6:03

    Satori diskusija: Mūsdienu vīrietis un māksla pagatavot pašam (2)

    "Armpit" jeb "Paduse" būs darbs par tiem vīriešiem, kas savos šķūnīšos, darbnīcās un garāžās dara to, ko reālā dzīve no viņiem neprasa un negaida.

  • 2017. gada 16. martā, plkst. 7:03

    Marija Luīze Meļķe: Var arī bez bezgalības

    Recenzija par izstādi "#Blumbergs. Bezgalība" mākslas stacijā "Dubulti".

  • 2014. gada 30. oktobrī, plkst. 6:10

    Ilze Fedosejeva: Herberts Cukurs. Rūgtais Cukurs (13)

    Runājot par to, kas mākslā atļauts, der atcerēties, ka mākslinieks ir tiesīgs brīvi izvēlēties ne tikai mākslas darba saturu, bet arī formu. Un tas nozīmē, ka mākslā vēsturiskie personāži var pieņemt visdažādāko veidolu.

  • 2016. gada 25. augustā, plkst. 9:56

    Einārs Pelšs: K O L I E K I

  • 2013. gada 21. decembrī, plkst. 8:12

    Jāps Krols: Otrais numurs (2)

    Pusaugu meitene no pirmā numura ziedojumu vākšanu sāka ar māju pāri ielai. Viņa piegāja pie ārdurvīm, rokās tukšs spainis un ziedotāju saraksts.

  • 2014. gada 18. jūnijā, plkst. 23:06

    Alise Tīfentāle: Sievietes darbā

    Skulptūra "Strādnieks un kolhozniece" vainagoja Padomju Savienības paviljonu 1937. gada Parīzes starptautiskajā izstādē, kur tas bija stratēģiski novietots tieši pretī nacistiskās Vācijas paviljonam.

  • 2013. gada 13. februārī, plkst. 8:02

    Ingmārs Freimanis: Piedod, Dievs (35)

    Izmantojot bērniem piemītošo uzticību un paļāvību un pasniedzot viņiem reliģiskos priekšstatus kā patiesus, indivīdam uz visu mūžu var tikt atņemta iespēja justies brīvi un skatīties uz pasauli atvērti, nebaidoties no Visuma saimnieka soda.



Kultūras Ministrija
vkkf