Jauniešus aicina uz aktieru atlasi lomām filmā "Modris" (8)

  • G.P.  

    2012. gada 9. jūlijā, plkst. 15:29

    Slikti, ka šādā intelektuālā portālā parādās raksti, kuros viegli atrodamas kļūdas. Gramatiskas. Dramatiskas.

  • E.L.  

    2012. gada 9. jūlijā, plkst. 19:13

    Kas tieši ir jādara atlasē?

  • G.P.  

    2012. gada 10. jūlijā, plkst. 0:03

    Kur?

  • kk  

    2012. gada 10. jūlijā, plkst. 6:55

    Dailes teaatra telpaas. 4dien

  • I.K.  

    2012. gada 10. jūlijā, plkst. 16:34

    Kas būs jādara?vai to pēctam publicēs,pat,ja netiksu?

  • Jana.C.  

    2012. gada 10. jūlijā, plkst. 16:44

    Vai taisnība,ka tikai jānofotogrāfējas?Un kā varēs filnēt novembrī,ja šajā laikā ir skola?sevišķi jau tiem,kuri nav no Rīgas ...?

  • Megija Cekule  

    2012. gada 5. augustā, plkst. 17:12

    Cik noprotu,vaicāt vai vel ir kāds jauneklis nepieciešams,ir diezgan neproduktīvs jautājums?
    Megija

  • Megija Cekule  

    2012. gada 5. augustā, plkst. 17:13

    Cik noprotu,vaicāt vai vel ir kāds jauneklis nepieciešams,ir diezgan neproduktīvs jautājums?
    Megija

Piedalies diskusijā

Lai komentētu, lūdzu, autorizējieties!
Reģistrēties  |  Aizmirsu paroli
Ienāc ar
FB Twitter


Parakstīties uz Satori jaunumiem

Dienas citāts

  • Beigu beigās viss ir tikai joks.

    Čārlijs Čaplins

Iesakām

  • 2012. gada 23. aprīlī, plkst. 8:04

    Marta Krivade: Bajadēra. Nozagtā pasaka (91)

    Deja ķermeņa kompleksu mocītajai pēcpadomju sabiedrībai Baltijā šķiet vairāk tāda skuķu padarīšana, ko uzskatāmi demonstrē joks, ka „hokejs bez alus ir daiļslidošana”.

  • 2014. gada 6. maijā, plkst. 7:05

    Diāna Barčevska: Māksla ir arī domāšana

    Vai citu valstu galerijas, uzņēmēji, kolekcionāri un muzeji ir ieinteresēti iegādāties latviešu laikmetīgo mākslinieku darbus? Uz sarunu studijā Eva Ikstena aicinājusi Mūkusalas Mākslas salona vadītāju.

  • 2015. gada 21. oktobrī, plkst. 6:05

    Pauls Bankovskis: Rokpeļņa rokenrols (1)

    Valodiski un formāli tā ir dzeja, kurā lietotie vārdi nav, tā teikt, vienkārši nokrituši no gaisa vai nejauši gadījušies pa rokai, bet katram no tiem, kā šķiet, ir kādi Rokpelnim zināmi raduraksti.

  • 2012. gada 21. maijā, plkst. 9:05

    Andra Manfelde: Katedrāles zīmols (11)

    Vai tikai Kvazimodo nav redzēts Vecrīgā tirgojam avīzes? Vai varbūt kur citur – sēžam ratiņkrēslā un ar drebošu roku pastiepjam plastmasas vāciņu? Skatoties izrādi, es apjēdzu, ka kroplumam nolemti esam mēs visi.

  • 2012. gada 31. augustā, plkst. 8:08

    Jānis Vādons: Pigmaliona vasara (24)

    Bet reizēm, atelpai apstādamies, mēs aptaustām viens otra seju, apjautājamies par bērnu gaitām un, pat neieskatījušies acīs, izspīdam viens otram cauri.

  • 2013. gada 5. februārī, plkst. 8:02

    Pauls Bankovskis: Tinte

    Bono dzied, kliedz un sludina pret aparteīdu. Pret genocīdu. Par badā mirstošajiem Āfrikā. Par bez vēsts pazudušajiem, mocītajiem, spīdzinātajiem un pazemotajiem. Par visiem apspiestajiem, kas dzīvo vietās, kur ielām nekad nav bijis vārdu.

  • 2012. gada 15. maijā, plkst. 8:05

    Ieva Sniedze: Džentlmenis ar āža kāju (4)

    Savulaik, strādājot personāla atlases biznesā, pretendentiem, kas ieguvuši augstāko izglītību, es uzdevu jautājumus par to, vai un kādas grāmatas viņi lasa. Gandrīz neviens nevarēja nosaukt konkrētu autoru un darbu.

  • 2013. gada 21. februārī, plkst. 8:02

    Anna Auziņa: Bailes sabojāt bērnus (8)

    Patiesi, iepazīstot savu pirmo bērnu, ir iespējams īpaši skaidri konstatēt, ka līdz zināmam vecumam vecāku varā ir iestāstīt savam bērnam jebko. Šo svarīgo bērnu audzināšanas aspektu ir pieminējis arī Ingmārs Freimanis savā nesenajā rakstā "Piedod, Dievs".



Kultūras Ministrija
vkkf