Artis Ostups: Slēpnis (9)

  • janis  

    2012. gada 15. jūnijā, plkst. 12:36

    vispār man patīk tieši latviešu proza!

  • janis2  

    2012. gada 15. jūnijā, plkst. 13:06

    man atkal dzejas liekas daudz augstaka limeni... bet nu katram savs

  • Krišjānis  

    2012. gada 15. jūnijā, plkst. 14:14

    man vairāk uz tādu mazu eseju velk

  • janis2  

    2012. gada 15. jūnijā, plkst. 14:37

    Izskatās, ka Artis būs lasījis Transtrēmera prozas grāmatiņu. pareizā virzienā kustās puika, vien žēl, ka viņa dzeja
    man personīgi nepaķer - vairāk patīk tāda tiešāka dzeja.

  • M.  

    2012. gada 15. jūnijā, plkst. 23:00

    Auksti un atsvešināti uzrakstīts. It kā lasi, bet iekšā "tur" netiec.

  • .  

    2012. gada 17. jūnijā, plkst. 21:08

    nu tā neko dzeja prozā

  • rabarberbers  

    2012. gada 19. jūnijā, plkst. 17:52

    Pārdomas, kas līdzinās esejai tādēļ, ka citē.

  • *  

    2012. gada 29. jūnijā, plkst. 2:32

    Uzrakstīts psiholoģiski precīzi, silti un rosinoši dzīvot, just, domāt un saprast. Paldies Arti!

  • L.  

    2012. gada 30. jūnijā, plkst. 21:02

    Es tieku "tur". tas modina manī sajūtas, kļūstu jūtīgāka, nolobu ?bruņas.Paldies Arti !

Piedalies diskusijā

Lai komentētu, lūdzu, autorizējieties!
Reģistrēties  |  Aizmirsu paroli
Ienāc ar
FB Twitter


Parakstīties uz Satori jaunumiem

Dienas citāts

  • Vīns ir nemitīgs pierādījums tam, ka Dievs mūs mīl un vēlas redzēt mūs laimīgus. 

    Bendžamins Franklins

Iesakām

  • 2016. gada 19. septembrī, plkst. 5:06

    Una Feminiskaite: Vīrieša izgaišana (7)

    Vai ļauties seksuālām aktivitātēm ir kaut kas slikts? Ja aktivitātes nav vardarbīgas un tajās nav iesaistītas nepilngadīgas personas, viss ir kārtībā. Tomēr mūsu sabiedrībā nav pieņemts ļauties seksuālām aktivitātēm publiskās vietās.

  • 2013. gada 20. maijā, plkst. 7:05

    Krista Dzidzēviča: Jauna mākslinieka portrets (5)

    Jebkuram māksliniekam pienāk posms, kad uznāk radošā krīze, kas, starp citu, ir bīstami nāvējošs process, tad nekas neizdodas un, ja tā ilgst gadu vai vairāk, pastāv liela iespēja, ka atpakaļ pie radīšanas tā arī netiek.

  • 2012. gada 17. aprīlī, plkst. 8:27

    Ilmārs Šlāpins: Katrs pats sev Voiceks (7)

    Atšķirībā no citiem interpretējumiem, šajā režisors nav centies sižetisko stāstu pieradināt. Serebreņņikovs atklāti noliek skatītāju priekšā savas "kārtis" un Bīhnera teksta druskas tajā visā ir tikai viens mazsvarīgs elements.

  • 2015. gada 30. novembrī, plkst. 5:53

    Māris Zanders: Politikas (it kā) dīvainības

    Subjektīvas piezīmes par politiķu un politikas komentētāju lielāko problēmu – neiespējamību aprakstīt, prognozēt politiskos procesos, balstoties no politiskās loģikas viedokļa it kā racionālos apsvērumos.

  • 2012. gada 4. oktobrī, plkst. 8:10

    Eduards Aivars: Dzejoļi. Grūtāk bez nosaukuma (23)

    Nu jau esam pie mērķa, te nu tas ir un, guļot uz muguras ūdenī redzam klintis un pleķīšus, un saplūstam ar tām gleznām, kuras mūs nesaistīja, kamēr paši nekļuvām par dažiem otas vilcieniem kailu ķermeņu tonī.

  • 2015. gada 1. martā, plkst. 19:03

    Matīss Gricmanis: Karš ir tikai pirmizrāde (1)

    Saduras pasaules – Rietumu liberālā un Krievijas tradicionālā. Karš jau ir sācies, tā tiešā translācijas notiek. Kāda var būt mana atbilde šādam karam?

  • 2016. gada 9. februārī, plkst. 6:35

    Ilva Skulte: Smēķētāji tumsā (2)

    Mediji darbojas pēc saviem noteikumiem, tie atlasa un kodē potenciālās ziņas haotiskajā pasaulē, lielā mērā balstoties iestrādātās rutīnās – tādējādi nereti atražojot paši sevi.

  • 2013. gada 27. jūnijā, plkst. 7:06

    Pēteris Brīniņš: Domāt ar sirdi (5)

    Pirms neilga laika sociālajos tīklos pamanījām aicinājumu nākt palīgā īstenot jaunu projektu – izveidot jauniešu neformālās izglītības un kultūras centru vecās dzirnavās 200 km attālumā no Rīgas.



Kultūras Ministrija
vkkf