Ināra un Arvis Kolmaņi: Esam ienesuši latviešu kino ko jaunu (10)

  • mūzikas pavadībā..  

    2012. gada 20. aprīlī, plkst. 14:03

    Atkal jau[sarunā] nākts klajā ar "par gaumi nestrīdas"... Būsim godīgi - tieši par to visi vienā laidā strīdas!

  • Dainis G.  

    2012. gada 20. aprīlī, plkst. 23:17

    Prieks, ka LV kino beidzot ir kāda filma par kuru nav kauns. Izskatās, ka ir vienlīdz laba labam franču kino.
    + Belicka ir ģeniāla. :)

  • nah  

    2012. gada 21. aprīlī, plkst. 22:55

    Daini, nopietni? tā filma tak ir mēsls, vienīgi Čaka norisa līdzinieks ir ciešams. Tiem kas domā iet - neiesaku, zemē nomesta nauda

  • Resnais Putns  

    2012. gada 23. aprīlī, plkst. 13:23

    O, nē, viņa ir vairāk kā skaista! Daudz, daudz vairāk! Tas skaistums no iekšienes nāk. Un filmā to spējuši ļoti labi parādīt.

  • kelle  

    2012. gada 23. aprīlī, plkst. 14:15

    "Mona" ir tāds īsts, lētiem simboliem (asins, sarkanās kurpes, ķiršu ēšana, ziedoši koki...) pārbagāts vidusmēra kino produkts. ....nu labi...pliki dupši cilājās...un?..erotika??? KUR??? Pat ja brīžiem ir jutekliskas noskaņas, tad tās neizaug līdz kulminācijai...nekādi nevaru pieņemt to homevideo (tas nav apvainojums operatoram) beidzamo aktu uz trepēm kā sprādzienu (kuru, pēc vairākas reizes nenotikušā akta, prasījās).
    Milzīgs paldies filmas māksliniekam par peldošo kuģi uz rūtainās grīdas un vīrieti...tas bija skaisti.

  • Resnais Putns  

    2012. gada 24. aprīlī, plkst. 14:39

    Redz, kelle, ja filmā būtu vien divi trīs lēti simboli, tas tiešām liktu domāt par filmas veidotāju ne-īpaši-bagāto fantāziju un intelekta līmeni. Bet šai gadījumā simbolu ir tik daudz, ka tas kļūst par gaumīgu ogu mērci, kas pārlieta iespējams ikdienišķam desertam - stāstam.
    Un kulminācija vairs nav erotika, bet gan pornogrāfija - gan runājot par jutekliskām iniņām, gan par visa venmēr pateikšanu līdz galam, sagremošanu un skatītājam mutē iebāšanu.

  • view  

    2012. gada 26. aprīlī, plkst. 11:39

    Skaņas operatoru darbs nebija no labākajiem. Tieši tas aktieriem laupīja dabiskumu.
    Vēl gribētos piebilst, ka filmas veidotāji, nebija pamanījušies radīt spriedzes momentus - brīžus, kuros skatītājs gaidītu, kas nu būs, un viņa sirds sistos straujāk. Tā vietā nepārtraukti kaut kas notika, visu laiku tādi kā bliezieni ar āmuru - bam! bam! bam! Nav atelpas, līdz ar to nav arī pārsteiguma momentu.

  • vk  

    2012. gada 30. aprīlī, plkst. 13:09

    ja filmā nav redzams krāns, tas vispār nav nekāds kino.

  • Jau izbanotais  

    2012. gada 2. maijā, plkst. 13:56

    Šī ir latviešu nācijas vēsturē pirmā mākslas filma ar erotiskiem (subjektīvi) kailskatiem (objektīvi). Un Belicka kā aktrise vispār latviešu nācijas vēsturē pirmā aktrikse ar kailskatiem. Patīk vai nepatīk, bet jāatzīst: ja šī vispār ir mākslas filma, tad nevar noliegt, ka tas

  • Jau izbanotais  

    2012. gada 2. maijā, plkst. 13:58

    Šī ir latviešu nācijas vēsturē pirmā mākslas filma ar erotiskiem (subjektīvi) kailskatiem (objektīvi). Un Belicka kā aktrise vispār latviešu nācijas vēsturē ir pirmā aktrise ar kailskatiem. Patīk vai nepatīk, bet jāatzīst: ja šī vispār ir mākslas filma, tad tas IR kas jauns, nekad nebijis. Un par to šī filma turpmāk būtu jāpiemin. Kritizēt šos kailskatus - tā jau ir cita lieta. Tikai jāatceras, ka citu nekad nav bijis, nav un diez vai drīzumā būs.

Piedalies diskusijā

Lai komentētu, lūdzu, autorizējieties!
Reģistrēties  |  Aizmirsu paroli
Ienāc ar
FB Twitter


Parakstīties uz Satori jaunumiem

Dienas citāts

  • Quotes_up

    Ir mākslinieki, kas sauli padara par dzeltenu plankumu. Un ir tādi, kas dzeltenu plankumu padara par sauli.

    Quotes_down
    Pablo Pikaso

Iesakām

  • Image

    2014. gada 10. novembrī, plkst. 3:56

    Pauls Bankovskis: Brīnumpuika (7)

    Fakts, ka seksualitāte un viss iespējamais no tās izrietošais ir tikpat būtiska identitātes daļa kā acu vai matu krāsa, Latvijā pagaidām ir grūti sagremojams.

  • Image

    2015. gada 18. martā, plkst. 6:03

    Māra Ķimele: To jau mēs nevaram saprast

    Režisore Māra Ķimele Jaunajā Rīgas teātrī iestudējusi izrādi "Aspazija. Personīgi", kurā parādīta Aspazijas un Raiņa attiecību veidošanās no satikšanās brīža līdz laikam, kad Aspazija bija palikusi viena.

  • Image

    2012. gada 16. maijā, plkst. 7:05

    Guna Kalniņa: Par seksu un brīvību (10)

    Visas filmas ir par vienu un to pašu – par seksu, attiecībām, mīlestību. Kāpēc lai jauniešu filmās būtu citādi?

  • Image

    2012. gada 19. martā, plkst. 8:03

    Astra Zoldnere: Korbijns, Jēzus un nāvīte (4)

    Rokzvaigznes Korbijna bildēs daudz neatšķiras no Kristus, vienīgi tiem rokās ir neiztrūkstošā cigarete, uz acīm uzliktas saulesbrilles un galvās uzmauktas cepures.

  • Image

    2012. gada 13. septembrī, plkst. 8:09

    Staņislavs Ļvovskis: Es mostos. Gandrīz katru nakti ap trijiem (5)

    skumīgs dzīvnieks. no Vjetnamas atvedu. koka, klibs. ar lielām acīm. nopirku Hošiminā. dzīvnieks ne uz ko vairs necer. actiņas nemirkšķina. stāv man uz grāmatu plaukta un skatās, un nemirkšķina.

  • Image

    2012. gada 5. decembrī, plkst. 6:57

    Dace Šteinberga: Divpadsmit kraukļi (24)

    Istabas vidū uz gara ozolkoka galda pretī vienādām gaļas bļodām sēdēja divpadsmit vienādi kraukļi. Satvēra gaļas gabalu knābī, pameta gaisā, atvēra knābi platāk un norija.

  • Image

    2012. gada 20. aprīlī, plkst. 8:04

    Rudrešs Mahantapa: Esmu indiešu-amerikāņu mūziķis

    Es to saucu par džezu. Tas, ko es daru, atbilst džeza dziļākajai būtībai un garam, kurā atspoguļojas Amerikas multikulturālā ainava un tajā esošo atšķirību skaistums.

  • Image

    2015. gada 23. aprīlī, plkst. 6:04

    Satori diskusija: Kultūras skolas soma

    Par "Kultūras skolas somu" atkal sākušās runas, jo Kultūras ministrija tās izstrādi iekļāvusi šī gada prioritātēs – ar mērķi uzsākt tās īstenošanu 2018. gadā. Bet ko mēs ar to saprotam?



Kultūras Ministrija
vkkf
kultūra.lv
aspazijarainis