Una Rozenbauma: Logs (9)

  • Jolanta  

    2012. gada 29. februārī, plkst. 12:10

    Ļoti gaidu Unas filmu. Laba intervija.

  • ..  

    2012. gada 29. februārī, plkst. 15:42

    smuki gan izklausās, gan rādās.

  • zane  

    2012. gada 29. februārī, plkst. 15:42

    smuki gan izklausās, gan rādās.

  • Toms Krūzs  

    2012. gada 29. februārī, plkst. 15:48

    Pārāk jau nu smuka, lai būtu laba režisore!

  • Ilze  

    2012. gada 29. februārī, plkst. 16:49

    Man patīk viņas teiktais.

  • bella  

    2012. gada 29. februārī, plkst. 19:14

    daudzsološi un skaisti,pat elitāri!

  • Džordžs Klū.  

    2012. gada 29. februārī, plkst. 20:51

    Reklāmiskās / MTV estētikas sīrupiņš izskatās.
    Jāredz.

  • Ikstena  

    2012. gada 1. martā, plkst. 5:45

    Lieliska intervija: akcenti, garums, saturs, mūzika..

  • ..  

    2012. gada 27. martā, plkst. 15:41

    kur Varis Klausitajs

Piedalies diskusijā

Lai komentētu, lūdzu, autorizējieties!
Reģistrēties  |  Aizmirsu paroli
Ienāc ar
FB Twitter


Parakstīties uz Satori jaunumiem

Dienas citāts

  • Nāve ir māksla, tāpat kā viss pārējais. Es to daru ārkārtīgi labi.

    Silvija Plāta

Iesakām

  • 2015. gada 11. maijā, plkst. 6:05

    Ivars Ījabs: Uz un zem riteņiem (5)

    Tas, vai Rīgas centrā ar tā ļoti šaurajām ielām un daudzajiem luksoforiem vajag veloceliņus, ir diskutējams jautājums. Taču valstij ir visas tiesības piespiest velosipēdistus pa tiem braukt, ja reiz tādi ir ierīkoti.

  • 2013. gada 13. septembrī, plkst. 2:07

    Zvjads Ratiani: Piedodiet, meitenes, viņš ir precējies

    Atceraties "Bītlu" pirmo koncertu Salivana šovā 1964. gadā? Kad kamera pietuvina Polu, apakšā ir rakstīts "Pols", kad tā pavēršas pret Džordžu vai Ringo – ir redzami viņu vārdi, bet, kad tuvplāns tiek līdz Džonam, apakšā ir ne tikai viņa vārds, bet arī "Piedodiet, meitenes, viņš ir precējies".

  • 2014. gada 11. martā, plkst. 2:46

    Skaidrīte Lasmane: Paula Dāles uzskatu restaurācija

    Grāmata ierosina domāt par to, kā restaurējams latviešu filozofu devums, lai tie iederētos pastāvīgi mainīgajās "mūsdienās". Kuri no uzskatiem atstājami pagātnei, kuri pārņemami mūsdienu domājumā?

  • 2012. gada 17. oktobrī, plkst. 9:10

    Pauls Bankovskis: Klauna skaņas (9)

    Ir drusku jocīgi, ka pie mums uzstāties brauc mūza, kas kādu citu uz visu ko iedvesmojusi, bet pats iedvesmotais paliek viņas ēnā kā tāds izspūris klauns ar spiedzīgu balsi un nenormāliem ģitāras spēles ieradumiem.

  • 2015. gada 20. novembrī, plkst. 6:13

    Aivars Madris: Veltījumi pasteļtoņos (1)

    Ikdiena ir pārakmeņojies putns, nespējīgs atrauties no ligzdas, varbūt tā šķiet, jo sācies rudens, mutē cementa pēcgarša, nekas neizžūst līdz galam, mājās vairs nav nevienas tavas kleitas, nevienas zeķītes vai krūštura

  • 2013. gada 15. novembrī, plkst. 7:11

    Jevgeņijs Zamjatins: Acis (3)

    Piespiedis purnu pie zemes un iebāzis asti starp kājām, tu līdi pa dubļiem saimniekam pretī, luncinot pēcpusi, tu laizīji viņam roku. Un, kad viņš žēlīgi pabužināja tev skaustu, tu priecīgi vēlies uz muguras – apžēlots!

  • 2016. gada 26. janvārī, plkst. 6:14

    Anda Rožukalne: Un kādas ir jūsu attiecības ar kritiku?

    Mākslinieku un kritiķu neatrisināmais konflikts parāda arī to, ka nevajag cerēt uz kritikas objektivitāti, kritika vienmēr būs subjektīva. Kritiķis savienos savas unikālās zināšanas ar cita subjektīva autora izpratni un interpretāciju.

  • 2013. gada 24. maijā, plkst. 8:05

    Una Meiberga: Nost no žāvainās takas!

    Lai gan pasakas oriģinālajā versijā Sarkangalvīte jau šķiet izteikti vieglprātīga, izrādes autori vēl aktīvāk mudina pārkāpt noteikumus, kurus uzstāda vecāki, un patstāvīgi iepazīt pasauli, atklāt skaisto nezināmajā, kā arī realizēt pārdrošākos sapņus.



Kultūras Ministrija
vkkf