LLMC sāk akciju un laiž klajā maisiņu sēriju ar necenzēta satura mākslas darbiem (10)

  • asdasdasd  

    2015. gada 9. oktobrī, plkst. 19:20

    Diezgan jau pretīgi.
    Šīs pseidomākslas atbalstītāji visdrīzāk ir tie, kam pilni datori ar nekrofilijas, bērnu pornogrāfijas, zoofilijas un līdzīgiem materiāliem.

  • AldisYo  

    2015. gada 9. oktobrī, plkst. 19:26

    Izskatās, ka pēc pāris slimajiem cietums raud.

    http://likumi.lv/doc.php?id=88966

    "166.pants. Pornogrāfiska priekšnesuma demonstrēšanas, intīma rakstura izklaides ierobežošanas un pornogrāfiska rakstura materiāla aprites noteikumu pārkāpšana
    (1) Par pornogrāfiska priekšnesuma demonstrēšanas vai citu intīma rakstura izklaides ierobežošanas noteikumu pārkāpšanu vai par pornogrāfiska rakstura materiāla aprites noteikumu pārkāpšanu, ja ar to radīts būtisks kaitējums, —
    soda ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz vienam gadam vai ar īslaicīgu brīvības atņemšanu, vai ar piespiedu darbu, vai ar naudas sodu.
    (2) Par tāda pornogrāfiska priekšnesuma apmeklēšanu vai demonstrēšanu vai par tādu pornogrāfiska rakstura materiāla apriti, kurš satur bērnu pornogrāfiju, cilvēka seksuālas darbības ar dzīvnieku, nekrofiliju vai dzimumtieksmes apmierināšanu vardarbīgā veidā, —
    soda ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz trim gadiem vai ar īslaicīgu brīvības atņemšanu, vai ar piespiedu darbu, vai ar naudas sodu, konfiscējot mantu vai bez mantas konfiskācijas, un ar probācijas uzraudzību uz laiku līdz trim gadiem."

  • Kārlis Vērpe  

    2015. gada 9. oktobrī, plkst. 20:18

    Pirmkārt, akcija ir komentārs par tikumības likuma izraisīto skandālu, līdz ar to kvalificēt to kā pornogrāfijas popularizēšanu jau ir aplami. Pornogrāfija neko nekomentē, tā ir paredzēta citiem mērķiem. Otrkārt, akcija arī aktualizē atšķirību starp mākslu un pornogrāfiju vai jebkuru netikumu apsēstu dzīves sfēru. Piemēram, Ivara Grāvleja darbs "Pīča" Rīgas zīmi pārvēršot čehu vārdā, pievērš uzmanību pilsētas sociāli ekonomiskajam kontekstam. Tā mērķis nav ne piesmiet pilsētu, zīmi veidojušo mākslinieku, ne cilvēkus, kas automašīnās zīmi šķērso, bet vedināt domāt, kādēļ tāda intervence ir veikta. Mākslinieki, kas izmanto izaicinošus vai pat piedauzīgus tēlus, vismaz tie, kuru darbus LLMC izvēlējušies, to dara, lai vedinātu domāt, ne darīt ko citu. Es gan arī brīnos, ka šajos attēlos var saskatīt ko pornogrāfisku.

  • AldisYo > Kārlis Vērpe  

    2015. gada 9. oktobrī, plkst. 22:29

    To tu un tie, kas publiski demonstrēs, varēsi taisnoties, kad viņus tiesās par krimināllikuma pārkāpumu.
    Izvilki vienīgo piemēru "Pīča", kurš nav vai nav uz robežas ar pornogrāfiju un mēģini attaisnot visu pārējo?

    Un tā nav māksla, māksla nāk no vārda "māk". Tas ir tad, kad tu māki kaut ko labāk kā citi. Kau ko smuku izveidot, vai tā būtu ēka, apģērbs, grāmata, automašīna vai zīmējums.
    Šie ir truli slimu cilvēku veidojumi.

    Vienīgais, par ko man šie attēli liek domāt - ir par to, ka mūsu sabiedrībā ir tādi zemi un pretīgi cilvēki, kas šādus attēlus veido un kā pēc iespējas ātrāk ierobežot vai likvidēt viņu slimās izdarības.

  • Kārlis Vērpe > AldisYo  

    2015. gada 9. oktobrī, plkst. 23:07

    Kādā ziņā pārējie attēli, izņemot "Pīču" ir pornogrāfiski? Atkārtoju, vismaz manuprāt pornogrāfija ir paredzēta seksuālu dziņu apmierināšanai. Ja šādai definīcijai piekrītat, kā šie attēli atbilst pornogrāfijai? Vismaz es tajos neredzu neko, kas varētu kalpot pornogrāfiskiem mērķiem. Es pat teiktu drīzāk tā - ir jābūt patiesi ar visai ekstravagantu seksuālo gaumi, lai šajos attēlos pornogrāfiju saskatītu. Kas pornogrāfisks ir guļošā jaunietī ar apķēpātu seju, mēnešreizēs, sievietes ķermenī? Varētu piekrist, ka Fišera tēlojums ar citplanētieti ir šaubīgs, bet nu tik abstrakti, aizplīvuroti un simboliski. Vairāk attēlu laikam te neatliek. Cik saprotu, asa sižeta filmām, kur viens otram varoņi izlaiž zarnas, kā arī seksa ainām filmās metat ar līkumu un šos garadarbus par mākslu neatzīstat, bet to autoriem prātā piesoliet ciešanu pilnas dienas cietumā.

  • Kārlis Vērpe  

    2015. gada 9. oktobrī, plkst. 23:22

    Turklāt jāņem vērā, ka attiecīgie attēli ir vien citāti no attiecīgu mākslinieku daiļrades. Tā ka par māku te spriest ir nedaudz pārsteidzīgi.

  • AldisYo > Kārlis Vērpe  

    2015. gada 9. oktobrī, plkst. 23:52

    Savu interpretāciju par pornogrāfiju tu, darbu autori un šīs lapas turētāji varēsi klāstīt tiesnesim.
    Likumi ir likumi un tie šeit tiek atklāti pārkāpti. Ja paši nespējat attapties kādas muļķības darāt, tad palīdzēsim.
    Gatavojieties, jo iesniegumi prokuratūrai ir uzrakstīti, ar e-parakstu parakstīti un aizsūtīti, gan par darba autoriem, gan par šīs lapas turētājiem, kuri izplata pornogrāfiska satura materiālu, pie tam bez 18 gadu brīdinājuma.

  • Atoļiks > AldisYo  

    2015. gada 10. oktobrī, plkst. 1:59

    Mani fascinē Jūsu kulturālā atpalicība. Ir pienācis pēdējais laiks samierināties ar faktu, ka ir 21. gadsimts un pati svarīgākā vērtība, kurai varam pieturēties ir runas un domas brīvība. Tas ir tas, kas nošķir mūs no tādiem represīviem, nedemokrātiskiem un vardarbīgiem režīmiem, no kuriem tuvākajam dzīvojam kaimiņos. Šis, savukārt, ietver arī izpausmi mākslā, kuru sabiedrības attīstības nolūkos nekādā gadījumā nedrīkst cenzēt. Jūs, pieņemu, iebildīsiet, atgremojot iepriekš rakstīto demagoģiju par pornogrāfiju. Ir jābūt idiotam, lai neredzētu atšķirību starp pornogrāfisku materiālu un augstāk redzamo vienlīnijas citplanētieša zīmējumu ar krānu. Domāju, ka iepriekš piesauktais tiesnesis, atšķirībā no Jums, to saredzēs.

  • AldisYo > Atoļiks  

    2015. gada 10. oktobrī, plkst. 12:19

    Tava vēlme pēc absolūtas runas brīvības ir aplama.
    Tava runas(izpausmes) brīvība beidzas tur, kur sākas citu tiesības. Piemēram, tu nedrīksti vienkārši uz ielas citus apsaukāt, tu nedrīksti lielveikalā nobļauties, ka ievietoji spridzekli, tu nedrīksti pliks staigāt pa ielu un tieši tāpat tu nedrīksti izplatīt pornogrāfiska, zoofiliska, nekrofiliska un citāti pretīga satura materiālus.
    Un tas ko tu sauc par mākslu, nav nekāda māksla un nekādā veidā neveicina sabiedrības attīstību. Tieši šādu "mākslinieku" izpausmes ir tās, ka liek pārējai sabiedrībai radīt mehānismus lielākiem ierobežojumiem, kā rezultātā var tikt skartas arī citas sfēras. Visatļautība, ko daži šeit demonstrē, nav nekāda labā īpašība un kopumā nes sabiedrībai kaitējumu. Tas ir līdzīgi kā huligānu visatļautība liek publiskās vietās uzstādīt novērošanas kameras, kā rezultātā tiek skarts arī citu cilvēku privātums, tā šādu mākslinieku visatļautība liek radīt metodes, kuras ierobežo viņu brīvību, bet paralēli var ierobežot arī citu brīvību.
    Ir acīmredzams, ka šeit ir mērķis uzbāzties pārējai sabiedrībai ar savām preteklībām. Tak zīmējat, ko gribat, bet nenesat savas preteklības publikā. Autori visdrīzāk ir dzīves dīkdieņi, bez bērniem, bez ģimenēm, mākti ar uzmanības deficītu.
    Nopietni, ja rastos situācija, kur maniem bērniem uz ielas nāktos skatīties uz šādām preteklībām, atbildīgais par to ciestu.

  • Atoļiks > AldisYo  

    2015. gada 13. oktobrī, plkst. 2:54

    Man prieks, ka Jūs esat tik atklāts par savu vēlmi izdarīt fizisku kaitējumu apkārt esošajiem sabiedrības locekļiem, vismaz tagad ir skaidrs, ka mums nav itin nekā kopīga.
    Tomēr jāuzteic Jūsu piedalīšanās šajā dialogā, kas, vai vēlaties vai ne, ir tiešs arguments par labu tam, ka iepriekšminētais ir māksla. Saprotiet, svarīgs ir nevis pavirši uzzīmētais krāniņš, bet fakts, ka kolektīvie latviešu 'ģimenisko vērtību' pārstāvju vaigi tik braši par to piepūtās.

Piedalies diskusijā

Lai komentētu, lūdzu, autorizējieties!
Reģistrēties  |  Aizmirsu paroli
Ienāc ar
FB Twitter


Parakstīties uz Satori jaunumiem
Kultūras Ministrija vkkf

Dienas citāts

  • Cilvēki man patīk vairāk par viņu principiem. Cilvēki bez principiem man patīk vairāk par visu pasaulē.

    Oskars Vailds

Iesakām

  • 2013. gada 2. maijā, plkst. 7:05

    Pauls Bankovskis: Tumsa sabiezē (3)

    Ja vēl pat salīdzinoši nesenā pagātnē 80 gadu slieksni sasniegušu cilvēku bija ārkārtīgi maz un pret viņiem mēdza izturēties kā kaut kādiem īpašu pagātnes zināšanu glabātājiem, tagad pensionāru ir pilna pasaule.

  • 2012. gada 5. aprīlī, plkst. 11:04

    Ērlenns Lū: Es negribu kļūt par ķīlnieku (5)

    Man patīk būt brīvam un pārsteigt pašam sevi, sekot apziņas plūsmai. Un tas nav savienojams ar tradicionālo psiholoģiskā romāna žanru.

  • 2014. gada 13. novembrī, plkst. 6:11

    Kristīne Želve: Šoreiz Klēra (3)

    Ozons savu izvēli – neslēpt savu homoseksuālo orientāciju – ir izdarījis jau sen, un atšķirīgā, citādā, ne no šīs pasaules dzīves izjūta ir daudzu viņa filmu intonācija (un ne jau tikai seksuālās orientācijas tiešā nozīmē).

  • 2012. gada 18. maijā, plkst. 8:05

    Jana Šakare: Muzeju nakts (9)

    Neesmu masu pasākumu cienītāja, drīzāk jau konsekventi izvairos no lieliem ļaužu pulkiem. Tomēr tieši Muzeju naktīs man vienmēr ir veicies.

  • 2015. gada 3. jūlijā, plkst. 6:07

    Dmitrijs Prigovs: Dažādu laiku dzejoļi

    Lūk, iekārtoju es sev mājokli Un uzradās tur tarakāns Tad viņu uzradās tur tūkstoši Bet vēlāk – vesels okeāns. Un man ir dota vaļa viņus nīdēt Un runa te nav par skaudību Nedz arī par šaubīgu analoģiju Ar tautu un mīļoto valdību.

  • 2014. gada 25. aprīlī, plkst. 7:04

    Jānis Joņevs: Vārds

    Viņš ieraudzīja pavisam mazus bērnus. Tie spēlējās ar klucīšiem. Briesmonis apstājās un skatījās. Uz klucīšiem bija burti. Bērni mācījās lasīt un lika no klucīšiem vārdus. Bērni mācījās lasīt un lika no klucīšiem vārdus. "LAPA", "DIBENS", "TOLETE" un tādā garā.

  • 2012. gada 28. martā, plkst. 9:03

    Arūns Sverdjols: Kāres, migla un siets (fragments)

    Eseja par lietuviešu laikmetīgās kultūras telplaika īpatnībām

  • 2014. gada 30. septembrī, plkst. 6:09

    Jānis Strods: Par jauniešiem un politiku (3)

    Jauniešu politiskās aktivitātes trūkums pārsteidz ar apbrīnojamu regularitāti – pieejamās vēlētāju aptaujas liecina par jauniešu izvēli nepiedalīties vēlēšanās gan pašvaldību, gan parlamenta un Eiropas Parlamenta līmeņos.